קורס ״אינפו-ביז״
10 שיעורים סודיים איך תהפוך את הידע שלך לכסף


למי זה מתאים? הקורס מתאים לך אם אתה רוצה למכור מוצרי מידע - לתת יעוץ וליווי (בכל תחום, החל מלימוד שפות, דימיון מודרך, אימוני כושר ועד ליעוץ עסקי), מעביר קורסים, סמינרים, וובינרים, כותב ספרים ומוכר מידע בכל צורה שהיא.

אין בקורס תוכן שכולם מספרים עליו וכולם כבר יודעים אותו - זה משעמם.
בקורס אני משתף אתכם ב-15 שנים של ניסיון ליצירה ומכירת מוצרי מידע.
ניסיון שהביא לי עשרות מיליוני שקלים במשך השנים האלה.
מידע סודי ביותר שלא קיים בשום מקום אחר.
מידע שנותן תוצאות מיידיות.

מה יש ב-10 השיעורים האלה?

שיעור 1: בחירת נישה ורעיון

- ממה מתחילים אם אין לך בכלל ניסיון ביצירה ומכירת מוצרי מידע?
- 8 שיטות לבחירת נושא ורעיון שמתאים לאופי שלך
- 5 נושאים הכי רווחיים בשנים הקרובות במוצרי מידע
- 7 סעיפים שאסור לדלג עליהם לפני שמפעילים את הרעיון שבחרת - כדי לא לשרוף את הזמן וכסף לשווא!
- 6 שיטות שיעזרו לך למצוא בידול מיידי שיבליט אותך על פני המתחרים

שיעור 2: בניית מוצרים תלת מימדיים

- מה לתת ללקוח במגע הראשון, כדי שהוא יידבק אליך ויקנה את כל מה שאתה מוכר?
- מה אסור לתת ללקוח בחינם ובשום פנים ואופן?
- איך תוך שעתיים, לבנות שורה שלמה של מוצרים מתוך מוצר אחד בלבד?
- איך להשתמש במשולש הקסם של מוצרי המידע כדי להרוויח יותר על אותם המוצרים?
שיעור 3: סמינרים וובינרים

- איך לבנות סמינר מוצלח? ממה להתחיל?
- איזה נושא צריך לבוא הראשון ומה חייב לבוא מיד אחריו?
- איך לסיים את הסמינר כדי שיהיו מכירות?
- איך להביא לסמינר יותר משתתפים, אם תכננת להביא 100 איש, אבל באו רק 30?
- מהו הדבר החשוב ביותר שאתה חייב לעשות בסמינר או וובינר?
שיעור 4: יצירה וניהול מועדון לקוחות

- למה אתה חייב (דחוף!) להקים מועדון לקוחות? איך מקימים אותו?
- עם אילו בעיות תיתקל בעת הקמת המועדון? איך להתגבר עליהן?
- איך להביא למועדון אנשים, כדי שישלמו כסף בכל חודש?
- איזה תוכן לתת במועדון? מאיפה להמציא אותו בלי מעצורים?
- איך להקים את המועדון בתשלום, בצורה הכי יעילה ומהירה
?
שיעור 5: ייעוץ ואימון אישי ללקוחות

- למה אתה חייב לתת ללקוחות שלך יעוץ אישי ואיך לעשות זאת ללא מאמץ מצידך?
- מה אנשים קונים באמת, כאשר מזמינים אצלך יעוץ אישי? חשבת שזה יעוץ? אתה טועה :)
- מהו המודל שמאפשר לך להרוויח את הכסף הכי קל בתחום היעוץ?
- מהן הבעיות שמצפות לך במתן יעוץ אישי ואיך להתגבר על הבעיות האלה?
- איזה מחיר לשים על יעוץ אישי, כדי שהוא יימכר כמו מים במדבר?
- הבעיה הרגשית הגדולה במתן יעוץ - אכזבה מלקוחות. איך להתגבר על הבעיה?
- אילו נושאים מתוך היעוץ מותר ואף חייב לפרסם לקהל רחב?
- איך לעשות כך שהלקוחות יבינו בעצמם שהם חייבים את היעוץ האישי שלך ויבקשו אותו ממך?
- שיטה אחת, הכי חזקה, כדי למכור את היעוץ ללא מכירה בפועל.
- איך תוך חודש (גג חודשיים) להפוך להיות יועץ מבוקש שהלקוחות רודפים אחריו כדי לשלם על היעוץ?
שיעור 6: בנייה ולימוד קורסים

- השיטה הכי יעילה לבניית קורס יעיל שנמשך ומסתיים תוך 3 שבועות.
- איך לחלק ולארגן את המידע בתוך הקורס, כדי שלא יעמיס עליך ועל הלקוחות שלך?
- איך לבנות רצף של קורסים שנמכרים אחד אחרי השני?
- איך ליצור תוכן של קורס תוך שבוע ימים לכל היותר, במקום להיסחב עם זה במשך שנים?
שיעור 7: רשימת תפוצה ורשתות חברתיות

- אילו תכנים לכתוב למנויים של רשימת התפוצה, כדי שהם יביאו מכירות יומיומיות?
- מהן 3 סוגי מידע שחייבים להיות ברשימת תפוצה ורשתות חברתיות?


* שים לב! אנחנו לא נדבר על נושאים טכניים כמו פתיחת חשבונות ברשתות חברתיות או רשימת תפוצה. יש מסביב מספיק אנשים משכילים שמלמדים את הנושאים האלה. אנחנו נתמקד בעיקר - בתוכן, שמביא מכירות!
שיעור 8: יצירת לידים ופרסום

- טעות אחת הכי כבדה שכל היזמים עושים אותה בפרסום ובגלל זה לא מצליחים להביא מכירות ומפסידים עשרות אלפי שקלים בפרסום!
- איפה כדאי לפרסם את המוצרים ואת השירות שלך? מה כדאי לפרסם ומה לא?
- איך לפרסם בתשלום מזערי או ללא תשלום, אבל לקבל מכירות מירביות?
- איך ליצור 5 דבקים שיווקיים שיביאו אליך מאות לקוחות שירצו בעצמם לקנות את המוצרים שלך?
שיעור 9: תגובות של הלקוחות

- 10 סוגי תגובות וקייסים שחייבים להיות באתר שלך כדי להתחיל למכור!
- שיטה סודית שתאפשר לך לקבל תגובות מצולמות מלקוחות שלך, אפילו מכאלה שלא אוהבים להופיע מול המצלמה ושוכחים איך לדבר כשרואים את המצלמה.
- מהן השאלות שצריך לשאול את הלקוח המצולם, כדי לקבל תועלת מירבית מסרטון ההמלצה שלו?
שיעור 10: השיעור הסודי שיהפוך את העסק שלך ל...!

בשיעור הזה אלי מספר על חוק שהפרתו מוביל לכשלון בטוח. זאת אומרת, לא משנה עד כמה נכון תבנה את מוצר המידע שלך - אם אתה אתה לא שומר על החוק הזה - לא תצליח להגיע לתוצאות משמעותיות בעסק שלך! דווקא החוק היחיד הזה נותן לך יתרון אדיר על כל המתחרים שלך! אם לא שמעת את השיעור הזה, משמע - פספסת את הדבר החשוב ביותר בחיים!
בונוסים!

בנוסף לשיעורים של הקורס, תקבל הרצאות קצרות עם תשובות לשאלות כואבות:

- באיזה פורמט ליצור את התכנים כדי להגדיל את כמות הצפויות?
- איך למשוך לקוחות שמוכנים לשלם עשרת אלפים דולר בחודש תמורת הליווי שלך?
- הדבר הכי חשוב שאתה צריך לעשות עם לקוח חדש כדי למנוע בעיות בהמשך.


- איך לקבוע משימות בצורה נכונה כדי שבאמת תצליח לבצע אותן?
- איך להעלות מחירים ולגרום ללקוחות לבוא דווקא אליך?
- כמה אנשים צריכים להיות ברשימה שלך כדי להתחיל למכור?
- מה לעשות כאשר שמים אותך בתור מטרה ומנסים לפגוע בשם שלך?
- למה אתה חייב להיפטר מאנשים ברשימת התפוצה שלך כדי להרוויח יותר כסף?
- איך להרוויח כסף מקורס עוד לפני שיצרת אותו?
- אילו תכנים לכתוב למנויים של רשימת התפוצה, כדי שהם יביאו מכירות יומיומיות?


- איך לבנות רצף של קורסים שנמכרים אחד אחרי השני?
- איך לגרום לאנשים לפתוח דווקא את המייל שלך מתוך ערימת המיילים שהם מקבלים?
- מה לעשות כדי שמועדון הלקוחות שלך לא יתפרק?
- איך ליצור צבא של אנשים שרוצים לשווק את המוצר שלך?
- איך ליצור סיפור אישי ומה צריך להיות בו?
- איך להפוך למנטור שגובה עשרות אלפי דולרים לייעוץ?
- למה לא כדאי לך להקים אתר אינטרנט?
- השיטה הכי קלה ליצירה של תוכן איכותי ללא הפסקה.
בקצרה על קורס ״אינפו-ביז״
1. מיד לאחר ההצטרפות תקבל סיסמת כניסה וגישה לכל השיעורים וההרצאות של הקורס.
2. כל תכני הקורס נשארים פתוחים בפניך, למשך שנה.
3. מחיר הקורס הינו 3,970 ₪. אין שום עלויות נוספות או נסתרות מעבר לתשלום על הקורס.
4. במהלך כל הקורס אתה יכול לשאול שאלות ולקבל תשובות. למען הסר ספק, אתה לא מקבל ליווי צמוד של פרופ׳ שביט, אלא רק מענה על השאלות שלך.
5970 ₪
3970 ₪
לרכישה